donderdag 17 mei 2012

Het idee

Een tijdje heb ik zitten broeden op een nieuw plan om uit te gaan voeren. Een nieuwe uitdaging. Iets waar ik weer de vraag bij kan stellen " hoe werkt dat". Mijn interesse is gevallen op goud zoeken. Op internet is er een hoop te vinden over hoe je dat moet doen wat je moet hebben en wat je allemaal kan vinden. Maar waar, dat wordt er natuurlijk niet vaak bij gezegd. Het heet niet voor niets goud zoeken.

Ik begin mijn avontuur naar het goud daarom niet in de schaduw maar volledig in het licht dat in dit geval het internet heet.

Een paar dingen weet ik al heel zeker. Ik ga deze zomer goud zoeken, dat ga ik doen in Zwitserland en mijn avontuur genoten gaan neef marco, mijn vader frans zijn.

Nog een hoop te doen voor we kunnen vertrekken.

3 opmerkingen:

  1. He frits, jammer dat je uiteindelijke avontuur niet gepubliceerd is.. Ik heb namelijk de zelfde droom. |Vind het heel cool wat je zelfgemaakt hebt en het feit dat je ook echt 'de ballen' hebt om het gewoon uit te gaan testen. Wil je aub je 'reisverslag'alsnog schrijven.. Ik ben zo benieuwd hoe het is afgelopen en of je 3.0 zijn werk heeft gedaan .;-) groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je wat goud gevonden? Ik lees niks meer erover hoe het afgelopen is.
    Heb er zelf ook zin in om het te doen maar weet niet hoe en waar.
    Groeten 010

    BeantwoordenVerwijderen